lördag 27 september 2008

Lagenhetsjakt i DC

Vaknade klockan fem i morse. Antar att jag fortfarande gar pa svensk tid. Jag ar inte alls trott sa det gor ju inget. Jag lag och sag reprisen av gardagens debatt mellan presidentkandidaterna som jag somnade igar ifran och tog sedan en morgonpromenad medan alla andra vaknade.

Nu ska jag bege mig in till DC (ar just nu i Alexandria) och leta lagenhet. Har fyra eller fem visningar inbokade idag. Det ska nog ga bra. Rob, min boss' man, skjutsar mig till metron. Sjalv ar hon uppe i Michigan och at middagen med Kungen (ja Konungariket Sveriges) igar kvall.

Jag fick forresten tillbaka mina vaskor igar. Det jobbiga med att inte ha packat dem sjalv (mamma fick rycka in dar, vad har man annars mammor till?) ar att jag inte hittade nagot nar jag skulle ha det. Harsprayen till exempel lag i en sko. Logiskt, eh nej. Hursom helst, off to the city, here I come!

Inga kommentarer: