lördag 27 september 2008

Welcome to America

Ja da var man antligen har da. At en bagel med cream cheese och varldens godaste salmon spread fran Whole Foods till lunch. Har ser ni middagen. Det ska inte bli en vana, jag lovar. Ska dessutom leta upp ett gym ASAP, sa snart jag har hittat nagonstans att bo. Jag vagrar att fetta till mig. Dessutom ar Washington DC:arna det folk som ar mest fit i hela USA. Det finns hundratals parker och vandringsleder utmed sjoarna och floderna overallt.

Forsta debatten mellan McCain och Obama pa TV nu. Var bjuden till Anthon, min nya vapendragare, men jag orkade inte. Var tvungen att fixa telefon ocksa - check. Men nu borjar jag prata svenska med min chef's amerikanska barn. Jag gor sa nar jag ar riktigt trott. Ska bara se lite pa debatten da, sen blir det sova av!

Usakta for alla uteblivna a, a och o:n by the way (med prickar och ring givetvis) men jag sitter inte med min dator. Good nite!

Inga kommentarer: