torsdag 18 september 2008

Lugnet efter stormen


Ursäkta att jag har varit borta några dagar. Jag har inte haft ledigt. Tvärtom. Det har varit fullt upp 24/7. SACC-USA har haft sina Entrepreneurial Days, i Stockholm den här gången. Det har varit några spännande dagar for sure, men nu är det över. Känns lite tomt, men samtidigt skönt eftersom det blev en sån succé. Middagen som jag var med och arrangerade blev superlyckad. Kolla in här för att läsa mer om hela eventet. Om man läser noga hittar man mitt namn där också bland Wallenberg & Co;)

Nu är jag hemma "igen" en sista gång på vad jag tror blir väldigt länge. Alla undrar när jag kommer hem igen den här gången. Hem till vad, undrar jag? Mitt liv är inte här längre. Mitt liv är där borta nu. Det är nu det stora äventyret börjar på riktigt. I en annan värld skulle man kunna säga.

Inga kommentarer: