onsdag 3 september 2008

Wake me up...

...when September ends. Just nu önskar jag det. Längtar verkligen till slutet av september. Men å andra sidan, jag vill inte missa tiden mellan nu och då heller, det vore ju ganska meningslöst. Det är nog bara regnet och blåsten här idag som gör att det känns lite tungt, plus den där jädra förkylningen. Var tvungen att ställa in ett lunchmöte idag. Ikväll skulle jag varit på tjejkväll i kallbadhuset nere vid sjön. Badat och bastat och haft det gott. Alla var där utom Ellinor, för hon fick stanna hemma.

Men en god nyhet är att jag var hos tandläkaren i morse och hade inte ett enda hål. Jag fick dessutom beröm för att jag skötte mina tänder så bra. Jag har ju slutat att äta socker. Socker som i godis, choklad, glass och fika. Ett vad i somras med min kollega Erik fick mig determined. När jag bestämmer mig för något, då följer jag det och inget kan rubba mig. Fråga alla som känner mig. Jag är fruktansvärt envis. Så det vadet ska jag vinna, haha!

Inga kommentarer: