onsdag 15 oktober 2008

Allt och inget


Ni vet när man känner att man inte kommer någonstans, fast man jobbar på som en idiot. En sån dag har jag haft idag. Jag har mest sorterat och organiserat. Var bara tvungen eftersom jag har jobbat på två datorer och på två olika användare på en av dem. Förvirrande, ja! Nu har jag allt på en dator, på en användare. Skönt. Men jag ligger efter på To Do listan. I morgon blir det jobba av och checka av.

Stannade på Pentagon City på vägen hem och tog en snabbmassage. Det var behövligt! Jag har världens mest f'ck up nacke. Jag letade efter skor också men jag hittade inga, kors i taket! Jag åkte hem och lagade mat istället, för första gången i köket i mitt nya hus. Kors i taket en gång till. Inget mer äta ute varje dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej sis.
skulle vara roligt att få prata med dig i tele eller nåt. inte fixat skype?