tisdag 14 oktober 2008

Go Caps





Det var en riktigt bra match! The Caps vann med 5-1. Mikael Nylander var inblandad i alla(!) målen. Hur underskattad är inte han då? Forget about Foppa och Sundin. Det är Nylander som gäller nu. Själv är jag ju lite småkär i Niklas Bäckström. Han är ju så liten mot alla andra, eller ung kanske jag ska säga. Han är längst upp till höger på bilden, i röd tröja.
Jag tappade bort mig själv när vi skulle gå och ta en drink efter matchen. Jag skulle bara gå och leta efter mitt örhänge som jag hade tappat (det låg på golvet där jag trodde) och sen hittade jag inte de andra. Som tur var stötte jag på Niklas, trainee på SAAB, och hans kompis som är kock åt ambassadören på House of Sweden. De skulle åt mitt håll så jag hänkade på. Vad jag inte visste var att jag och Niklas bor på samma gata. What are the odds liksom? Så jag fick skjuts ända hem till dörren. Bra match, bra kväll.

Inga kommentarer: