måndag 27 oktober 2008

Helgen som var...



...har varit mycket intressant. Till att borja med har jag inte haft en enda $ att spendera eftersom jag precis har oppnat ett nytt bankkotno och inte kommer at mina pengar forran imorgon. Hor pa detta: jag at jordnotssmor med sked till middag igar (det var allt jag hade hemma, forutom tva brodskivor och lite skinka som jag ska ata till lunch idag).
Anyway, jag har varldens roligaste roommates! Alex och Jennie, underbara. Det hander alltid nagot i deras narhet. Som sagt sa kommer jag inte ga in pa nagra detaljer pa den har bloggen. Den som lever far veta.
Har ar i alla fall nagra bilder pa vart vardagsrum. Vi har ingen cable for tillfallet sa vi tog ner Alex Mac och satte pa bordet och kollade film igar. "What happens in Vegas" blev det. Romantiska komedier ar det som galler nu.

Inga kommentarer: