tisdag 28 oktober 2008

Hockey

Da var det dags igen. Ikvall moter Caps Nashville hemma. Sjalvklart ar jag dar! Nu far Backstrom verkligen visa vad han gar for. Han har inte riktigt overtygat mig an. Han kan battre.

Jag och min roomie Alex funderar forresten pa att borja spela hockey igen. Det visade sig namligen att bade hon och jag har spelat i pojklag forut. Det finns tjejlag har. Satan vad kul det vore. Da maste jag bara vanta och be min bror ta med sig min utrustning nar han kommer i december. Som tur ar har jag inte vaxt sen jag var tretton och slutade spela. Det var darfor jag slutade. Vi fick borja tacklas och jag kommer ihag att jag holl pa att ga sonder en gang. Efter det slutade jag. Jag blev val radd.

3 kommentarer:

Madeleine Bokedal sa...

Visst vore tanken rolig, men var rädd om din kropp syster!

Ellinor Bokedal sa...

Ah, dor jag sa gor jag;)

Anonym sa...

Haha fasen va kul! Go for it! Men du får väl pumpa lite mer då så att du kan slå tilbaka. =)