tisdag 21 oktober 2008

Höst

Nu har det blivit kallare har ocksa. Forra veckan var jag ute och gick morgonpromenad i linne klockan sex pa morgonen. I morse hade jag jacka och vantar pa mig. Pa dagarna ar det jattefint, precis sa som man vill ha det pa hosten. Loven faller av traden och det ar sana dar underbart fina farger overallt. Jag gillar hosten. Igar var jag och kopte en bok pa Barnes & Nobles och gick och satte mig pa Starbucks framfor en oppen spis och myste. Washington D.C. ar en underbar stad, what can I say? Precis som man ser i romantiska, amerikanska filmer: mysiga cafeer, charmiga byggnader, mycket historia och stamning i luften. I love it!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill också mysa på Starbucks fast utan kaffe =)

Madeleine Bokedal sa...

jag blir lite nedstämd av tanken att jag inte kommer kunna hälsa på dig på lääänge. Du verkar ha det underbart. Fortsatt lycka till med allt!

kram sis