onsdag 22 oktober 2008

Sushi, konsert och ny roomie


Igar efter jobbet gick vi pa Sushi Happy Hour pa ett stalle vid Riverfront, nere vid vattnet. Sedan var det konsert pa House of Sweden. Det var tydligen husets 2-arsjubileum igar och det firades med tre artister, tva fran Sverige och en fran Norge. Det var fullsmockat med folk, inte bara svenskar utan faktiskt flest amerikaner. Jag stannade sa lange jag hade kul. Sen gick jag hem och satt och snackade med mina roomies resten av kvallen. Joyce ska namligen flytta ut. Hon tycker det ar for dyrt eftersom hon har studielan att betala tillbaka. Sa redan ikvall kommer tva nya tjejer och ska kolla pa hennes rum. En av dem har hund, det ar jag inte sa hipp pa direkt. Inte for att jag har nagot emot hundar egentligen, men jag har kommit pa att jag inte vill ha dem i mitt hus. Alla hundar, stora som sma alskar att slicka mina fotter, vilket jag hatar! Men vi far se, det blir nog bra. Jag kommer dock sakna Joyce.

Inga kommentarer: