torsdag 22 januari 2009

Jag Var Där

Jaha, då var det över. Obama har finally flyttat in i Vita Huset och tagit över makten. Hoppas för Guds skull nu att det här blir bra. Jag, liksom mååånga andra, har stora förhoppningar.

Idag var det även Change på kontoret. Vi fick tre nya interns (praktikanter) från Sverige. Killen som ska jobba med Edays http://sacc-edays.org/savannah/ som jag gör nu knackade på dörren klockan åtta. Jag skulle precis ringa in till ett conference call (telefonmöte) så han fick i stort sett bara kasta sig in i allting. Stackars kille, hehe. Det var ett möte om miljöteknik med folk som jobbar med detta för svenska staten och även högt uppsatta inom detta område från USA. Inte det lättaste området direkt, men jag gillar min nya kille starkt. Han kommer passa bra på SACC och klara detta utmärkt. Som sagt, jag har hopp om allt 2009.

Inga kommentarer: