fredag 23 januari 2009

Why Me?

Varför händer alltid de mest märkliga sakerna mig? Igår morse, jag kunde inte sova och vaknade klockan fyra, så vid fem (ja 5 a.m.) stack jag ut och sprang. Superskönt (fast aj mina knän)! För att gå tillbaka lite i tiden. I söndags på Obama's konsert kom det fram en kille och frågade om han fick bjuda ut mig på middag någon gång. Jag var på riktigt bra humör så jag gav honom faktiskt mitt rätta nummer. Dumt. Sen ringde han typ tre gånger och messade på det men jag svarade inte. Kom på att jag faktiskt inte hade lust. Hursom. Igår, klockan fem på morgonen springer jag förbi en busskur. Vem står då inte där om inte han! Hur liksom? Jag fattar inte. Det var verkligen i andra änden av stan, och Washington är stort. Jag sprang fort vidare, hehe. Jag är en hemsk människa.

Ikväll hände en annan helt otrolig sak som jag tror nog bara kan hända mig. Det är för sjukt för att ens berätta om här. Jag kan avslöja att det var en bra händelse:) Sånt här får mig verkligen att undra om det finns en högre makt. Eller rättare sagt, jag börjar bli övertygad.

5 kommentarer:

Anonym sa...

berätta allt i ett mejl på facebook!

Madeleine Bokedal sa...

vad hände? du har lite väl mycket mystik över din blogg ssyter! VAd betyder tecknet?

Ellinor Bokedal sa...

Det betyder "Destiny" pa typ Swahili:)

Frida sa...

Hallå baby!!! Vad kul att läsa!!! Fan att jag inte visste att du hade blogg tidigare.. men men, nu ska det läsas ikapp :)

En sak: Du måste ju förstå att du inte kan skriva en sån där sak i bloggen, och sen inte berätta vad som hände??! Blir ju sjukt nyfiken...;)
Ha en bra helg!

Ellinor Bokedal sa...

Men vad folk ska va nyfikna då!;) Ni kommer få veta, snart...:)