onsdag 29 april 2009

Projektledning



Det är projektplanering för fulla muggar idag. Det är så kul det här med projektledning. Känns som att jag har hittat mitt "kall". Det finns ju ingen begränsning inom vilka områden man kan driva projekt så jag tror det är ett "jobb" som passar mig utmärkt. Egentligen har jag har varit projektledare hela livet, så långt tillbaka som jag kommer ihåg. Jag får en idé, lägger upp en plan med realistiska mål och genomför processen tills jag har nått mina mål. Om det nu inte kommer något annat i vägen, som till exempel en finanskris. Ibland händer det saker som man inte själv kan påverka och då är de bara att acceptera det och se möjligheterna i den rådande situationen. Kan vara tufft, men jag är en kämpe som inte ger upp i första taget. Se här på min fina mind map jag gjorde igår till projektet som vi håller på med nu. Stoltheten stiger.

Inga kommentarer: