söndag 24 maj 2009

Morgonstund har Guld i Mund




Denna söndag började med en nästan nio kilometer lång power walk med fågelkvitter i öronen. Det var inte bara vi som var hurtiga denna förmiddag utan det var fullt med männiksor ute och gick, joggade och cyklade. Det är skönt med ett Sverige som rör på sig. Vi hade tänkt åka in till Egg & Milk och käka brunch men klockan blev så mycket så vi gjorde vår egna brunch hemma istället. Anna har lärde mig att äta fil och jag är så stolt. Jag är verkligen vuxen nu. Åh, vad skönt. Äntligen. Nu ska vi in och möta upp Kristin på en fika. Sen ska vi till Liseberg på salsakurs. Ja, ni läste rätt. Salsa.

4 kommentarer:

Anna Westerlund sa...

salsakurs på liseberg? det låter ju hur kul som helst! är det något som återkommer regelbundet eller var det bara den enda gången?

Ellinor Bokedal sa...

Det är varje söndag kl 17 för nybörjare och fortsättningskurs kl 18...hela sommaren! :)

Anna Westerlund sa...

haha perfekt! det ska jag släppa med joel på... kostnad? exakt vart på liseberg?

Ellinor Bokedal sa...

Helt gratis. Inträde på Liseberg bara men köp säsongskort om du inte redan har det. Det är i pavillionen jämte spökhuset. Har du en kavaljer till mig också? ;)