tisdag 25 augusti 2009

Utomhuslunch


Efter en maffig thaibuffé till lunch igår, blev det att gå över gatan till Ica Maxi och köpa färdigmat idag. Jag var sugen på lasagne och valde en "nyttigare" variant - fullkornslasagne. Jag blev glatt överraskad av att den var jättegod. Rekommenderad med andra ord. Dessutom tror jag inte den kostade mer än 22,90:-. Som hittat. Och jag är mätt och nöjd efter denna delikatess som avnjöts i solen utanför kontoret tilsammans med min nya kollega Emma. (Glömde kameran idag, därav ingen bild av oss bruttor på grönbete).

3 kommentarer:

Madeleine Bokedal sa...

den är den enda färdigrätten som är värt att lägga pengar på....den funkar utmärkt!

Anna Westerlund sa...

men hur många E-ämnen innehåller den är frågan?;)

Ellinor Bokedal sa...

Skiljefråga... Ja du, det kan man ju undra. Jag är nog full med E-ämnen hela jag...