torsdag 10 september 2009

Frustrerad


Jag skänkte Svenska Mässan ett besök även idag. Hade ett möte vid tio (övervakat av Mr Christer Björkman) och minglade runt lite efter det, tills jag helt enkelt inte orkade med dessa människors desperata behov av att höras och synas mest. Hade tänkt stanna i Göteborg och jobba idag, men jag fick ändra mina planer för att:
1. Jag behövde ringa viktiga samtal och jag hittade ingen diskret plats att göra detta på.
2. Min telefon och jag är inte överens. När jag som mest behöver den vill den inte vara med.
Sitter nu på bussen hem och är frustrerad för att:
1. Telefonen är på min sida igen, men dessa fjortisar på bilden sitter framför mig, varför det verkligen inte går att ringa. Om ni såg Idol häromdagen, den där fjortisen som visserligen sjöng underbart fint, men som även tar priset i Mest Störande Person år 2009, då vet ni vad jag menar. De här två delar andraplatsen.
2. Räcker det inte med punkt 1?
Snart hemma. Tack och lov.

Inga kommentarer: