söndag 31 januari 2010

Stressmoment

Jag läser ju inte böcker speciellt ofta. I min värld är det fortfarande kopplat till det där "måstet" från pluggtiden. Jag ska önska mig lite läslust i julklapp i år (tur att det är långt kvar dit). Däremot lyssnar jag på ljudböcker när jag får dötid eller är ute och går. Och inte minst så läser jag tidningar. Just nu har jag en fin hög som ligger och väntar på mig och som speglar mina intressen väldigt bra. En del har jag bläddrat igenom redan men några har jag inte ens öppnat. Jag brukar börja med att bläddra igenom tidningarna och sedan gå tillbaka och läsa artiklarna ordentligt när jag har tid och fokus att ta in vad som står där.

Just nu är den här högen ett stressmoment faktiskt. Skönt att det är söndag idag då. Jag börjar med en morgonpromenad och kör lite Anthony Robbins - Personal Power II i iPoden. Efter det får vi se om Ellinor på soffan är på humör för business eller livsstilsmagasin. Jag har ju som sagt lite att välja mellan. Valmöjligheter är bra.

Inga kommentarer: