tisdag 27 april 2010

Muskelinflammation

Jag var på massage idag. Min massör (den som vill ha tips på en bra och prisvärd massör kontaktar mig) undrade varför jag hade väntat så här länge med att komma. Det undrar jag också. Tidsbrist går inte att skylla på. Ej eller pengabrist är försvarsbart. Det var dumt, för nu har jag fått inflammation och vattensamling i musklerna. Inte konstigt att jag har ont i övre ryggen, skuldror och axlar. Massage är det bästa jag vet. Trots att det gör fruktansvärt ont så är det ändå skönt för jag vet att det gör gott för kroppen. Nu efteråt är jag helt dissig. Skulle väl kanske stannat hemma och jobbat från soffan idag men det gick inte. Sitter ändå på "bortakontoret" och försöker hålla kroppen i något sånär upprätt tillstånd. Vill ha, behöver meeer massage.

Inga kommentarer: