onsdag 28 april 2010

Tidsbrist

Jag behöver helt klart ha fler timmar på dygnet. Eller sova mindre. Nej, not an option. samtidigt som jag egentligen bara skulle behöva stänga in mig ostört i ett rum måste jag ta mig tid till att vara lite social. Idag blev det lunch på Bryggan i Ulricehamn med Hanna. Hon hade lite mycket att göra hon så det kändes fair att vi båda bröt oss loss för lite egentid. Vi frågade oss varför vi jobbar så mycket egentligen och kom fram till att det är värt det om man har något att se fram emot, och verkligen tar sig tid att vara ledig emellanåt.

Efter lunchen sprang jag upp till min gamla gymnasieskola och hälsade Ellos grundare Olle Blomqvist välkommen som skulle tala i aulan inför UF-eleverna. Sen sprang jag hem eftersom jag ska lyssna på Olle ikväll. Välkommen den som vill. Först är det styrelsemöte på schemat. Springer vidare.

Inga kommentarer: