måndag 26 april 2010

U-Port Runners

Så här pigg kan man se ut efter en helt vanlig löprunda. Faktum är det inte var en helt vanlig runda idag. Det var nämligen premiär för en ny löpargrupp som jag har skapat på Facebook. Gå gärna med i
U-Port Runners du också. Kanske blir vi fler nästa gång eftersom vi bara var två stycken idag. Det bästa sättet att börja är ju att börja så kom igen nu. Vi hade en jätteskön runda. Tog det lugnt eftersom mina ben var tunga som bly efter gårdagens cykelunda. Jag värmde upp själv med 1,5 km. Vi sprang sedan 6 km tillsammans och avslutade med 3 ruscher. Sen varvade jag ner med 1,5 km hem. Å vad jag bara älskar att det är vår och man kan springa i skogen igen. Som jag har längtat.

By the way, jag vet redan att jag har stora ögon, men att näsan är så stor visste jag inte. Skyller på kameravinkeln. Är det dessutom rynkor jag ser? Skyller på tyngdlagen.

Inga kommentarer: