onsdag 26 januari 2011

Kravlista

Det snackas mycket nu om att dejta på nätet. Det känns som att alla singlar har provat på det. Jag tycker personligen att det är bättre att göra det än att gå ut på krogen och försöka hitta Mr Perfect. Visst finns det säkert freaks på de här dejtingsajterna också, men överlag så tror jag att det är seriösa människor som bara inte har hittat den rätta. Det låter ju som jag.

Some times I wonder. Ibland undrar jag. Finns den jag letar efter? Då tror ni säkert att jag har världens kravlista. Fel. Det enda kravet jag har är att jag ska vara attraherad av killen och att han ska tycka om mig för den jag är. Inte vad jag har eller något annat, det får han på köpet. Så enkelt är det. Samtidigt får det inte vara någon desperat kille som vill ha barn om ett halvår. Det är jag inte riktigt klar för än. Varken flytta ihop eller skaffa familj på ett par år, eller fem eller så. Vad vet jag? Sådant kan man inte planera, men om jag ska sätta en preliminär tidsplan nu så ser den nog ut så.

Frågan igen då: finns det någon singel som uppfyller mitt enkla krav? Okej ett utseendekrav har jag. Han måste vara längre än mig. That's it.

Inga kommentarer: