torsdag 20 januari 2011

Nytt Gym

Förra veckan blev jag medlem i SATS. Jag måste komma i form igen efter alla ledigheter och semestrar. Inte för att jag är någon neggo person, men jag kände mig lite så. Säljaren på SATS:
- Vad tränar du helst?
- Helst tränar jag inte på gym alls. Jag vill vara utomhus, i friska luften.
Och så förklarade jag min brutna tå.
- Okej, men om du nu måste välja då?
- Då tränar jag helst body combat och typ cross fit, men det kan jag inte heller göra just nu.
- Oj då. Så du vill egentligen inte träna här?
- Nej, men jag måste. Det får bli gymmet och någon yogaklass så länge.

Stackars kille, jag var nog inte lätt. Men å andra sidan, jag hade redan köpt medlemskapet så varför skulle han bry sig? I dag SATSar jag tidigt och går och tränar före jobbet. Det får bli tråkig cross trainer och lite rodd tror jag. Jag tränar för att inte vara helt ur form när jag snart kan träna utomhus igen. Jag kommer att fortsätta att gå till gymmet någon gång i veckan sedan också. SATS har riktigt bra yogapass och funktionell träning som komplement till löpning och cykling.

Inga kommentarer: