torsdag 20 januari 2011

Ta Hand Om Mig Själv

En del verkar tycka att jag ska bli bättre på att ta hand om mig själv. Vadå? Jag är jättebra på det. Kanske inte 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan, 365 dagar om året. I går bokade jag om min resa hem från Göteborg så att jag var i Stockholm flera timmar tidigare än planerat. När jag kom hem tog jag på mig sköna skor (åtminstone på vänsterfoten) och gick en promenad i de friska minusgraderna. Jag gick sedan och lade mig klockan tio och vaknade halv sju. Åkte till gymmet och körde ett styrkepass före jobbet. Fit for fight.

Lunchen intogs i Gamla Stan och i kväll är det middag i stan. Allt detta visserligen jobb men jag trivs ju med mitt jobb och tycker att det är utvecklande och inspirerande. Jag ser det inte som "jobbigt jobb" eller "arbetsamt arbete". Så även om det kan verka som att jag har häcken full 24/7 så ser jag till att jag mår bra i allt jag gör. Annars skulle jag inte göra det. Don't you worry.

Inga kommentarer: