söndag 27 mars 2011

Kungsholmen Runt Medium Version

Det gick lite bättre att springa Kungsholmen Runt i dag, men ändå kom jag inte hela vägen runt. Jag tog andra hållet i dag och råkade springa insidan på Fredhäll istället för på utsidan. Jag får väl kalla den här för Kungsholmen Runt Medium Version. Nästa gång sätter jag på GPS:en och lovar att ta hela ön. Precis som i går kväll tog jag mina triathlonskor eftersom jag fortfarande har skoskav. Det känns inte som att jag har skor på mig när jag springer i dem. De väger typ noll och har en överdel av nylon eller något sådant där tunt material. Egentligen ska man springa barfota i dessa men jag tog strumpor morgonen till ära eftersom det faktiskt var minusgrader när jag stack ut. Jag var dock inte ensam längs Kungsholmens promenadstråk i dag.

Inga kommentarer: