söndag 27 mars 2011

Been There Done That

Jag blev nyfiken själv och var tvungen att se vad jag gjorde den 27 juli förra året. Det var den dagen jag och Katarina (som kom och hälsade på mig i Cali i två veckor) åkte upp till San Fransisco. Lustigt, om två veckor är jag där igen. Jag tittade faktiskt på att bo på samma hotell, men så gillar jag att testa nya grejer så det blev ett i närheten. Jag ska bara vara i San Fran i två dagar innan jag åker vidare till San Jose. Jag hinner åtminstone med en morgonrunda runt Fisherman's Wharf. Annars känns det som att been there, done that. Som sagt, jag gillar att göra saker och se platser, men ännu mer att uppleva nya.

Detta stämmer dock inte med vänner. Jag behåller gärna dem jag har (med det inte sagt att det inte finns plats för nya), till exempel Katarina som flyttade till London i samma veva som jag flyttade till Stockholm. London står alltså nära på att-besöka-listan. Har visserligen varit där förut men det var ett tag sedan.

Inga kommentarer: