fredag 29 april 2011

Perfekt Avslappning

Jag blev lite sugen innan, det är ju fredag, så jag gick till en butik som ligger farligt nära kontoret. Testade ett nytt kort, och vilket hit. Jag brukar för det mesta satsa på de lite dyrare vinerna, men i dag blev jag nyfiken på den här. Jag är fortfarande kvar på kontoret och jag har fått hur mycket som helst gjort under eftermiddagen. Rödvin är bra för både kreativiteten, själen och hjärtat. Det innehåller dessutom en massa nyttiga antioxidanter. Jag menar inte att man ska dricka vin varje dag. Eller vadå, gör som ni vill. Jag nöjer med mig ett par glas i veckan. Jag tycker att det är gott och det är avslappnande. En löprunda är avslappnande på ett annat sätt. En kombination av de båda (helst med löpningen först) är klockren.

Inga kommentarer: