fredag 29 juli 2011

Simmar-Ellinor

Jag har inte haft på TV:n på flera dagar. Kan bero på att jag hällde vatten över remoten härom dagen och att den inte har fungerat sedan dess. Min taktik med teknikprylar som slutar fungera är att låta dem vara ett tag så lagar de sig själva, så i dag fungerar den igen.

Det är Sim-VM på TV. Jag som precis skulle snöra på mig löparskorna fick helt plötsligt en bättre idé. Dags att ta tag i det här med simningen. Men var fasen var baddräkten? Efter lite stök och bök hittade jag den. Nästa problem, kommer jag i den? Jajemen, trots att jag var smal som en sticka förra sommaren när jag köpte den.

Jag drar bara på mig en tröja och ett par shorts över, för jag har utomhus 50-metersbassänger bara ett stenkast ifrån där jag bor. Förstår ni nu varför jag trivs så bra? Jag köpte den här lägenheten mycket för träningsmöjligheterna runt omkring.

Wish me luck, för nu ska här crawlas.

Inga kommentarer: