söndag 31 juli 2011

Smile

Och så det stora mysteriet då. Hur kan jag ha så vita tänder? Först och främst så dricker jag ganska mycket kaffe och rödvin. Det är bra för vita tänder. Not. Jag borstar dem morgon och kväll, minst. Det hoppas jag att alla gör.

Jag brukar alltid köpa med mig ett paket Whitestrips hem från USA. Det är som klisterremsor som man har på tänderna, både uppe och nere, en gång på morgonen och en gång på kvällen, en halvtimme åt gången. Jag vet ärligt talat inte om det ger så mycket effekt, jag har alltid haft vita tänder, men eftersom jag har ett paket hemma så kanske jag skulle ta och köra en kur? Jag ska ta före- och efterbilder så återkommer jag om en vecka eller så, om jag orkar.

Det finns en tandblekningsklinik vid Stureplan här i Stockholm. Jag har hört att det är poppis att ha förfesten där. Dricka lite champagne, bleka lite tänder och sedan fortsätta ut runt Svampen. Det kanske kan vara något? Inte för mig.

Inga kommentarer: