torsdag 16 maj 2013

Power Naps & Grill-Korv

Igår började jag dagen tidigt med ett möte. En slutleverans av ett projekt som jag har jobbat med hela våren. Det är dags att avsluta det mesta jobbet nu. I slutet av den här veckan är bebben helt utvecklad och vad som helst kan ju hända.

När jag var klar med mötet gick jag till gymmet. Tänkte klarat mig igenom en hel dag utan att sova, men när jag kom hem och hade duschat och ätit lite slocknade jag som en sten. Jag är som ett litet barn nu, jag måste sova en stund på dagen för att vara normal.

Vi hade eventuellt tänkt gå en niohålsrunda när J kom hem från jobbet men båda var för trötta. Istället tog vi fram vår ny grill och testade den. Mina lukt- och smaklökar är nästan helt normala igen och jag kan äta den mesta maten utan att må illa. Undantaget är ägg och yoghurt. Jag har försökt några gånger men det är ingen idé längre. Det kommer nog tillbaka när bebben är ute. Snart så.

Inga kommentarer: