torsdag 16 maj 2013

Trög Start På Dagen

Jag skulle ha jobbat hela förmiddagen var tanken. Gick upp tidigt och åt frukost och gjorde mig redo. Hann bara få upp datorn innan mina ögon började gå igen. Denna jäkla trötthet. Den är ju skön på ett sätt för jag kan sova hur mycket som helst under dagen och ändå sova på natten sedan. Ni vet när det är sådär skönt med en tupplur under dagen. Så kan jag sova flera timmar varje dag och det påverkar inte nattsömnen.

Jag låg i solstolen på balkongen och vilade fram till lunch. Sedan gick jag och duschade och tog efter det stavarna och gick ut i skogen. Det blir jag pigg av. Det är så underbart skönt i skogen nu. Perfekt värme och gröna buskar och träd överallt. Pollenmedicinen som jag äter gör att jag knappt känner av den alls. Älska våren.

Inga kommentarer: