måndag 27 april 2009

Beroende

Okej, jag fattar ingenting av bilden ovan. Linjärt beroende, hmm? Vad ska det vara bra för? Vad jag vet är att jag från och med nu är beroende av min nya spikmatta. Jag har legat på den 40 minuter varje dag sen den kom in i mitt liv. Det gör så fruktansvärt ont de första minuterna man ligger på den, för att sedan gå över till en skön och värmande känsla. Jag som har allvarliga problem med ont i skuldror och nacke har aldrig varit så här avslappnad. Jag, Jenny och Johan var ute i skidbacken igår kväll och gick med stavar. Vanligtvis brukar jag vara helt slut i hela kroppen dagen efter ett sådant här pass, men jag har hur mycket energi som helst idag. Ikväll är det dock Body Balance som står på träningsschemat. "Hunden" och "ljuset" och vad nu alla de här poserna heter. Funderar på att hänga med till Kallbadhuset efter det. Fast nu är det ju nästan varmt i vattnet. Annat var det när vi badade i början av mars och det var 0,3 grader!

Inga kommentarer: