lördag 29 maj 2010

Bröllopsklockor

Idag gifter sig min Florida "surfer dude" vän, Eric. Det går snabbt där borta. Han är lika gammal som mig, var singel för två år sedan, men träffade en tjej och ska nu gifta sig. I USA anses han ändå vara "gammal" för att gifta sig. Hej och hå. Jag är i alla fall glad att han inte hade träffat sin future wife när jag bodde där. Då hade vi antagligen inte haft alla våra pluggstunder på Starbucks mitt i natten som faktiskt gav oss A i Project Management. Inte heller hade vi strosat runt i Winter Park alla de där underbart varma kvällarna. Och tänk alla hundra mil jag hade fått gå om inte han hade hämtat mig och skutsat hem mig till och från skolan. Man väljer väl vänner med omsorg;) Nej då, jag är givetvis glad för hans skull. Bara jag slipper gifta mig snart så. Det kommer väl en dag där också. Eller?

Inga kommentarer: