lördag 31 december 2011

2 Years Ago

Sista dagen på året och dags för min årskrönika i vanlig ordning. Eller, nja, den blir nog inte som den brukar. Jag tycker vanligtvis om att se tillbaka på året som gått, men det här året tänker jag nog faktiskt gå till historien utan att analysera det närmare. Det har varit ett tufft år - for good and for bad.

Bilderna ovan är för två år sedan. Det var schweinkallt och jag drog till Göteborg och sprang Sylvesterloppet (10 km i 12 minusgrader). Så galen var jag på den tiden och jag skulle ge vad som helst för att vara det igen. Hur som haver. Tillbaka till Ulricehamn, snabb dusch och off till nyårsfesten och Jenny och de andra som jag ska fira med i år också, till slut.

När jag skrev min "nyårskrönika" för två år sedan sammanfattade jag det senaste decenniet som en enda stor förvirring. Jag var väldigt nöjd med mitt liv som det var då och satte mina nyårsmål: färglatt, hälsosamt och högre höjder. Jag uppnådde dem med råge och jag är glad att jag inte visste då vad det skulle innebära.

Inga kommentarer: