lördag 31 december 2011

Förra Nyår

Jo det hände ju en del under förra året. Bland annat sparkade jag av min tå och jag kan säga att det är anledningen till att 2011 har varit ett väldigt tufft år. Vintern 2010-2011 var också en riktig vargavinter och det var väl jul för dem som kunde åka skidor, men inte för mig. Att stapla runt med en tå som är av med kryckor och platspjäxa var inte något drömscenario men jag var ändå positiv, för snart skulle jag få springa igen, när tån var läkt.

Vid jul och nyår hade jag fått nog. Jag drog till Florida över nyår där jag kunde gå omkring utan att vara ständigt blöt och kall om foten och benet. Crocstofflorna ovan var mina "nyårsklackar". Det var alternativet till att gå barfota för jag fick verkligen inte i min högerfot i något.

Den nyårsfesten då? Den började med att vi bakade brownies. Det var verkligen en "been there, done that"-kväll. Jag har inga fler bilder från den kvällen...hmm. Jag vet inte om det var avslutet på 2010 som satte ramarna för 2011, men jag tänker se till att årets avslut blir lite bättre. Åtminstone att jag kommer ihåg det.

Inga kommentarer: